Ο διάβολος είναι ο συμβιβασμός.
Ο Θεός υπάρχει. Είναι ο διάβολος.
«Ούτε διάβολος ήμην, προ της παιδείας, ούτ’ άγγελον μ’ έκαμεν η παιδεία. Αλλ’ ο απαίδευτος Παπατρέχας, χωρίς να ήτο κακός, έπραττε κ’ έλεγε πολλά κακά, διότι δεν ήξευρεν ο ταλαίπωρος, ούτε τι έπρασσεν, ούτε τι έλεγεν». «Η απαιδευσία πολλήν ενδίδωσι ροπήν εις αδικίαν». Η παιδεία, τέκνον μου (τώρα το καταλαμβάνω ο δυστυχής), όταν είναι μοιρασμένη αναλόγως εις έθνος ολόκληρον, γίνεται φραγμός και τοίχος εις τας επιχειρήσεις των κακών ανθρώπων, και αν δεν των διορθώση την ψυχήν, τους αναγκάζει και μη θέλοντας να φαίνονται καλοί. (από τον Παπατρέχα)
Αν κάθεσαι και τσακώνεσαι κάθε μέρα, προσεύχεσαι στον διάβολο, λέω εγώ.
Στη φαρέτρα του διαβόλου, δεν υπάρχει καλύτερο βέλος για την καρδιά από την απαλή φωνή.
Εγώ, ο Αλεσσάντρο, ζωγράφισα το έργο αυτό, στο τέλος του έτους 1500, σε καιρούς ταραγμένους για την Ιταλία, στο μισό του χρόνου, κατά την εκπλήρωση της προφητείας του 11ου κεφαλαίου [της Αποκάλυψης] του Ιωάννη, στην εποχή της δεύτερης πληγής της Αποκάλυψης, όταν ο διάβολος αφήνεται ελεύθερος για τρεισήμισι χρόνια. Μετά θα αλυσοδεθεί σύμφωνα με το 12ο κεφάλαιο και θα τον δούμε να συντρίβεται, όπως σε αυτό τον πίνακα.(Μυστική Γέννηση)
Το μεγαλύτερο τέχνασμα του διαβόλου είναι ότι σε πείθει για την ανυπαρξία του.
Είναι πιο εύκολο να πιστέψεις στο Θεό και πιο δύσκολο να τον αγαπήσεις. Είναι πιο εύκολο να αγαπήσεις το Διάβολο και πιο δύσκολο να τον πιστέψεις.
Όπου ο Θεός ανεγείρει οίκο προσευχής ο Διάβολος πάντα χτίζει ένα παρεκκλήσι. Και θα βρεθεί, μετά από εξέταση, ότι ο τελευταίος έχει τη μεγαλύτερη συγκέντρωση.
Δεν είναι αμαρτία να ξεγελάς τον διάβολο.
Αν ο άνθρωπος επινόησε το διάβολο, τότε τον φαντάστηκε κατ’ εικόνα και ομοίωσή του.
Είμαι με τον Διάβολο. Σε καμιά περίπτωση με τον Θεό. Ο Θεός είναι κυβέρνηση. Αν βρίσκω κάτι συμπαθητικό είναι ο Διάβολος, ποτέ ο Θεός.
Η κόλαση είναι άδεια και όλοι οι διάβολοι είναι εδώ.
Θα προτιμούσα να είμαι διάβολος σε συμμαχία με την αλήθεια, από άγγελο σε συμμαχία με την ψευτιά.
Αν υπάρχει Θεός, γιατί στο διάβολο υπάρχει;
Δεν ξέρει ποτέ κανείς στις γυναίκες πού τελειώνει ο άγγελος και πού αρχίζει ο διάβολος.
Δεν επιτρέπεται να παραπονιόμαστε, ό,τι κι αν συμβεί, αφού καθόμαστε ήσυχα και άνετα στις πολυθρόνες μας, δειπνούμε και συζητούμε, παρόλο που ξέρουμε πως η ζωή είναι κόλαση. Ακόμη κι εμείς ανήκουμε στους διαβόλους.