Πάρε την κατανόηση της Ανατολής και τη Γνώση της Δύσης και μετά… ψάξε.
Η καλοσύνη είναι η μόνη επένδυση που δεν αποτυχαίνει ποτέ.
Εμείς στη Δύση πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι οι φτωχές χώρες είναι φτωχές, κυρίως επειδή εμείς τις έχουμε εκμεταλλευτεί μέσα από πολιτική και οικονομική αποικιοκρατία.
Η Ασία δεν μπορεί να εκπολιτιστεί με τις μεθόδους της Δύσης. Υπάρχει πάρα πολλή Ασία και είναι πάρα πολύ παλιά.
Βάλε μια δύση κι ένα βαρκάκι να λιώνει μέσα. Ομορφιά! Μα, αν δεν υπάρχει μάτι να το δει, είναι ομορφιά;
Δύση: Το τμήμα του κόσμου που εκτείνεται δυτικά [ή ανατολικά] της Ανατολής. Κατοικείται στο μεγαλύτερο μέρος του από χριστιανούς, ένα ισχυρό φύλο Υποκριτών, οι οποίοι παράγουν κυρίως δολοφονίες και απάτες – «πολέμους» και «εμπορικές συναλλαγές» τις ονομάζουν αντίστοιχα
Νομίζω πως το πρόβλημα του 21ου αιώνα είναι το πρόβλημα του φανατισμού. Όχι ο πόλεμος ανάμεσα στη Δύση και την Ανατολή, ούτε ο πόλεμος πολιτισμών, αλλά το πρόβλημα ανάμεσα στους φανατικούς και τους άλλους.
Η αγάπη είναι μια προσπάθεια διείσδυσης σε ένα άλλο άτομο, αλλά αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο εάν η παράδοση είναι αμοιβαία.
Μιλάνε και ξαναμιλάνε για «σύγκρουση πολιτισμών» Δύσης και Ανατολής. Αλλά μ’ αυτές τις συνθήκες – όπου ο ένας ατομικισμός τρέφει τον άλλον, η μία βία σπιρουνίζει την άλλη, το ένα ολοκαύτωμα συδαυλίζει το άλλο – βαδίζουμε ακατάσχετα σε κατάρρευση του πολιτισμού ολόκληρου, όποιο χρώμα και προσανατολισμό κι αν έχει.
Πιστεύω στο αληθινό σμίξιμο της Δύσης με την Ανατολή.
Μια επένδυση στη μόρφωση αποδίδει τον καλύτερο τόκο.