Αν μια ιδέα δεν φαίνεται αρχικά τρελή, τότε δεν υπάρχει ελπίδα γι’ αυτήν.
Αργά ή γρήγορα έπρεπε να εγκαταλείψει την ελπίδα για ένα καλύτερο παρελθόν.
Αγάπη, το ισχυρότερο και βαθύτερο στοιχείο σε όλη τη ζωή, ο προάγγελος της ελπίδας, της χαράς, της έκστασης· αυτή που απειθεί σε όλους τους νόμους και όλες τις συμβάσεις.
Η ελπίδα με τόλμη είναι ελευθερία. Η ελπίδα με αμφιβολία είναι δειλία. Η ελπίδα με φόβο είναι αδυναμία.
Η ελπίδα έχει καλή μνήμη, η ευγνωμοσύνη κακή.
Εγκατέλειψε κάθε ελπίδα, εσύ που μπαίνεις εδώ..(Η επιγραφή στην είσοδο της κόλασης)
Η ελπίδα είναι ο καλύτερος γιατρός.
Οι άνθρωποι επιδιώκουν να βολευτούν. Μόνο όμως όσο είναι ξεβολεμένοι υπάρχει ελπίδα γι’ αυτούς.
Τι είναι το πιο κοινό σε όλους; Η Ελπίδα. Γιατί και τίποτα άλλο να μην υπάρχει, αυτή παρευρίσκεται. ( Τι κοινότατον; Ελπίς. και γαρ οίς άλλο μηδέν, αύτη παρέστη).
Θάρρος, φίλε μου, μπορεί η αυριανή μέρα να σου είναι πιο ευνοϊκή. Όσο υπάρχει ζωή, υπάρχει και ελπίδα. Ο Δίας μας στέλνει πότε μια όμορφη ηλιόλουστη ημέρα και πότε μια άλλη με θύελλα και βροχή.
Το σήμερα που ζεις όμορφα, κάνει το χτες όνειρο ευτυχίας Και το κάθε αύριο όραμα ελπίδας
Από όλα τα συναισθήματά μας, το μόνο που πραγματικά δεν ανήκει σε εμάς είναι η ελπίδα. Η ελπίδα ανήκει στη ζωή, η ίδια η ζωή υπερασπίζεται τον εαυτό της.
Γράψαμε στίχους που μας καταδίκασαν, χωρίς ελπίδα συγχώρεσης, στην πιο πικρή μοναξιά
Κάθε πρόοδος γεννάει μια νέα ελπίδα που εξαρτάται από τη λύση ενός καινούργιου προβλήματος. Ο φάκελος δεν κλείνει ποτέ.
Αντικαθιστώ την μελαγχολία με το θάρρος, την αμφιβολία με τη βεβαιότητα, την απελπισία με την ελπίδα, την κακία με το καλό, τα παράπονα με το καθήκον, το σκεπτικισμό με την πίστη, τις σοφιστείες με την ψυχρότητα της ηρεμίας και την αλαζονεία με την ταπεινοφροσύνη.
Η αμφιβολία είναι φόρος τιμής στην ελπίδα.
Η ελπίδα είναι καλή για πρωινό αλλά κακή για δείπνο.
Θρησκεία: Κόρη της Ελπίδας και του Φόβου, που εξηγεί στους αμαθείς τη φύση της αμάθειας.
Ελπίδα: Επιθυμία και προσδοκία ένα κουβάρι!.
Φαίνεται πως η ζωή και η ελπίδα πρέπει να τελειώνουν μαζί(Ανν)
Η μόνη ελπίδα είναι να βγάλουμε την ψυχή μας από το «μπαούλο». Έτσι μονάχα θα μπει φρένο στο μυαλό μας.
Ο άνθρωπος, για την ευτυχία του, χρειάζεται όχι μόνο την απόλαυση κάποιων πραγμάτων, αλλά και ελπίδα, προσπάθεια και αλλαγή.
Ζούμε και πεθαίνουμε εντελώς διαφορετικά απ’ ότι θα θέλαμε, χωρίς ελπίδα οποιασδήποτε ανταμοιβής… Ευτυχώς που αυτή η ζωή είναι η μόνη, και που μόνο αυτό είναι σίγουρο.
Με την ελπίδα πως θα φτάσουμε το φεγγάρι, αποτυγχάνουμε να δούμε τα λουλούδια στα πόδια μας.
Αυτός που δεν τολμάει τίποτε, δεν χρειάζεται ελπίδα για τίποτε.
Νότια ή βόρεια ή ανατολικά, το σώμα μου επιπλέει, απλά κοίτα το, η λάμψη της ελπίδας, οι μακρινές αποστάσεις, φωτίζουν τα αστέρια
Όταν στο τέλος της ζωής τους οι άνθρωποι κοιτάζουν προς τα πίσω, ανακαλύπτουν πως έζησαν όλη του τη ζωή εν αναμονή. Με έκπληξη θα συνειδητοποιήσουν ότι αυτό που άφησαν να τους διαφύγει χωρίς να εκτιμήσουν και απολαύσουν δεν ήταν τίποτε άλλο από την ζωή τους. Έτσι λοιπόν ο άνθρωπος ξεγελασμένος από την ελπίδα χορεύει προς την αγκαλιά του θανάτου.
Θεός είναι η ελπίδα. Αυτή που όλοι έχουμε μέσα μας,και μας κρατά ζωντανούς.Θεός είναι η γέννηση, μια νέα ζωή από το μηδέν,από την ανυπαρξία στην υπαρκτή πραγματικότητα.
Η ελπίδα χαμογελάει από το κατώφλι του νέου έτους, ψιθυρίζοντας: «θα είναι ευτυχέστερο».
Η απόφαση ενός ανθρώπου να ξαναπαντρευτεί είναι ο θρίαμβος της ελπίδας επί της εμπειρίας
Άμιλλα είναι θλίψη προερχόμενη απ' την υπεροχή του συναγωνισμού μας, ανακατωμένη με την ελπίδα του να τον ξεπεράσουμε, την κατάλληλη στιγμή, με την ικανότητά μας. Αλλά φθόνος είναι η ίδια η θλίψη, ανακατωμένη με την ηδονή του να δούμε τον συναγωνιστή μας έρμαιο ατυχήματος.
Η Επιθυμία, όταν νομίζουμε ότι θα υλοποιηθεί, λέγεται Ελπίδα. H ίδια, όταν δεν νομίζουμε κάτι τέτοιο, λέγεται Απελπισία.
Τα πάθη που ωθούν τους ανθρώπους προς την ειρήνη είναι ο φόβος του θανάτου, η επιθυμία των πραγμάτων που απαιτούνται για μιαν άνετη διαβίωση και η ελπίδα ότι αυτά θ' αποκτηθούν με την εργατικότητα.