Τόσοι άνθρωποι εις τον κόσμο χρεωστούν τας επιτυχίας των εις την ιδέα που εσχημάτισαν οι άλλοι περί αυτών και όχι εις την αξία που έχουν αυτοί οι ίδιοι.
Πόσοι πολλοί γενναίοι άνδρες, πόσες καλές κυρίες, πήραν πρωινό με τους δικούς τους και το βράδυ δείπνησαν με τους προγόνους τους στον επόμενο κόσμο.
Η πολύχρονη εμπειρία μου με έχει διδάξει ότι οι άνθρωποι που γνωρίζουν και κατανοούν λίγα, είναι αυτοί που υποστηρίζουν φανατικότερα τις απόψεις τους, ενώ όσοι κατανοούν ένα πλήθος πράγματα, είναι πολύ προσεκτικοί και δεκτικοί όταν κρίνουν κάτι καινούργιο.
Κάθε γενιά είναι νέα και οι χαμένοι παράδεισοι είναι δικαίωμα των γέρων.
Στη μακρά ιστορία της ανθρωπότητας (και του ζωικού βασιλείου επίσης), όσοι έμαθαν να συνεργάζονται και να αυτοσχεδιάζουν, αυτοί επικράτησαν.
Δυο μισές αλήθειες δεν κάνουν μία αλήθεια, και δύο μισοί πολιτισμοί δεν κάνουν έναν.
Χίλιοι άνθρωποι μέσα στο μπαρ και είναι άδειο. Κανένας. Μπαίνει ο έρωτάς σου, τότε μόνο χίλιοι ένας. Οι χίλιοι απλώς κομπάρσοι.
Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα».
Όσοι αποφεύγουν τις μακρινές σκέψεις, δεν θα αποφύγουν τις κοντινές στενοχώριες.
Δεν ήξερα ότι υπήρχαν τόσοι πολλοί ανόητοι στον κόσμο μέχρι που άρχισα να χρησιμοποιώ το Ίντερνετ.
Φτηνά τη Λευτεριά δεν την πουλούν πουθενά. Ούτε και τη χαρίζουνε. Όσοι την πήραν χάρισμα τη χαράμισαν.
Όσοι δεν κινιούνται, δεν συνειδητοποιούν τις αλυσίδες τους.
Όσοι δεν έχουν αρχές κι ιδανικά είναι εύπιστοι στους δημαγωγούς.
Αφού τόσοι και τόσοι ζούνε από σένα και δεν μπορούν χωρίς εσένα να πεθάνουν, πες μου, τι σημασία έχει το ότι δεν υπάρχεις.
Όσοι είναι οι ανθρώποι τόσω λογιών είναι και τα μεράκια που τους παιδεύουν.
Μέσα στα βιβλία υπάρχουν τόσοι θησαυροί όσοι δεν υπάρχουν σε όλα τα λάφυρα των πειρατών του “Νησιού των θησαυρών.
Όσοι αγαπούν την ελευθερία, την λογική και την ομορφιά θα βλέπουν την Ελλάδα σαν το λαμπερό πρωινό τού Δυτικού πολιτισμού, ο οποίος, παρ’ όλα του τα ελαττώματα, είναι η τροφή και η ζωή μας.
Δεν έχεις Όλυμπε θεούς, μηδέ λεβέντες Όσσα, ραγιάδες έχεις μάνα γη, σκυφτούς για το χαράτσι, κούφιοι και οκνοί καταφρονάν τη θεία τραχειά σου γλώσσα, των Ευρωπαίων περίγελα και των αρχαίων παλιάτσοι ...
Θα τον ακολουθούσαν και στον γκρεμό, θα 'πεφταν και στη θάλασσα αν τους το ζητούσε. Και θα τραγουδούσαν εν χορώ, φτάνει να'χαν εκείνον για να τους διευθύνει. Ήταν και πολύ φιλόμουσοι, όλοι τους.
Όπως όσοι βαδίζουν στον ήλιο ακολουθούνται από τη σκιά τους, έτσι κι όσοι έχουν μεγάλη δόξα, ακολουθούνται από το φθόνο.
Όσοι ονειρεύονται την μέρα αντιλαμβάνονται πολλά πράγματα που διαφεύγουν από αυτούς που ονειρεύονται μόνο τη νύχτα.
Όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι και ελεύθεροι: η κοινωνία από τη φύση και τον προορισμό της είναι συνεπώς αυτόνομη και ακυβέρνητη.
Δεν αγαπούν όσοι δεν δείχνουν την αγάπη τους.- Να τους αγαπάς όλους, να εμπιστεύεσαι λίγους, να μη βλάπτεις κανέναν.
Δεν γνωρίζω ποιο είναι το μέλλον του κόσμου, γνωρίζω μόνο ένα πράγμα: οι μόνοι που θα είναι αληθινά ευτυχισμένοι, θα είναι όσοι αναζητήσουν να βρουν τον τρόπο να προσφέρουν»
Όταν σκέφτεσαι πόσοι είναι καλύτερα από σένα, σκέψου και πόσοι είναι χειρότερα από σένα.
Τίκτει γαρ κόρος ύβριν, όταν πολύς όλβος έπηται ανθρώποισιν όσοις μη νόος άρτιος ή. Η χόρταση γεννά την ύβρη, όταν πολλά πλούτη πέσουν, σε ανθρώπους που δεν έχουν μετρημένο νου.
Νομίζω πως όσοι εκπαιδεύτηκαν, όχι μόνο αυτοί είναι ευτυχισμένοι και το νοικοκυριό τους διοικούν καλά, μα και τους άλλους ανθρώπους ωφελούν
Τόσοι πολλοί κόσμοι, τόσα πολλά να κάνουμε, τόσα λίγα αυτά που γίνονται, έτσι έχουν τα πράγματα.
Τα συναισθήματα που δεν εκφράστηκαν αποθηκεύονται στο σώμα. Έχουμε ψυχοσωματικές αρρώστιες γιατί είμαστε ψυχοσωματικοί. Η αιτία του καρκίνου οφείλεται σε μια απώλεια. Το ξέρουμε από τον Ιπποκράτη. Ένας άνθρωπος θα νοσήσει επειδή είναι εχέμυθος, εσωστρεφής, πολύ κτητικός, έχει πολύ μεγάλη ανάγκη για έλεγχο, φόβο μην χάσει, μην χάσει ό,τι κατέχει. Όσοι δεν αφήνουν να εκδηλωθεί η θλίψη για μια απώλεια απειλούνται πολύ σοβαρά. Το υγιές πένθος αποκλιμακώνεται. Ένα πένθος δεν τελειώνει και δεν μπορεί να τελειώσει ποτέ. Μπορεί όμως να είναι υγιές, όχι παθολογικό. Πρέπει να μιλήσετε πολύ σε ανθρώπους που σας ακούν με τα σωθικά τους…».
Όσοι θυσιάζουν στοιχειώδεις ελευθερίες για λίγη ασφάλεια, δεν αξίζουν ούτε ελευθερία ούτε ασφάλεια.
Φυσικά και είμαστε όλοι ίσοι απέναντι στο νόμο. Απαγορεύεται το ίδιο, τόσο στους πλούσιους όσο και στους φτωχούς, να κοιμούνται κάτω από τις γέφυρες, να ζητιανεύουν και να κλέβουν ψωμί.
Το δόγμα ότι όλοι οι άνθρωποι είναι, υπό οποιαδήποτε έννοια, ή έχουν υπάρξει, ανά πάσα στιγμή, ελεύθεροι και ίσοι, είναι ένας εντελώς αβάσιμος μύθος.
Γιατί όσοι απαιτούν μετάνοια, μετανοούν τόσο λίγο οι ίδιοι;